fredag 1 februari 2013

Missis B

 
Blogga? Hur gör man? Vad skriver man?
Ibland är det svårt att finna orden. Ibland behövs det lite tips och inspiration från andra.
Bästa sättet att få dessa tips är att besöka andra bloggar.
 
Det finns en mängd olika bloggar som har ett varierande innehåll. Det finns bloggar som handlar om ett specifikt ämne som t.ex. mode, traktorer, hästar, skidåkning, foto och bakning. Det finns även bloggar där bloggaren skriver om sitt liv och sin vardag. Det finns garanterat en intressant blogg för alla!
 
Jag följer varje vecka ett antal bloggar. De flesta handlar om inredning, trädgård och foto.  Dessa bloggar inspirerar mig både i mitt skrivande och i mitt skapande.Jag följer även bloggar där jag får ta del av människors vardag. Ett par av dessa bloggar är det före detta elever som driver. Idag vill jag att ni ska få möjlighet att stifta bekantskap med "Missis B" som för tre år sedan satt i samma bänkar som ni idag sitter och som för tre år sedan hade samma drömmar och förväntningar om gymnasieåren som ni har. Idag går "Missis B" sitt sista år på gymnasiet och bloggar om livet som tonåring,student, basketspelare och hundägare. "Missis B" är vidtalad och tycker att det är roligt om ni kikar in på;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar